ספר הומוריסטי חדש של עמיעד טאוב,המשנה לראש עיריית מודיעין יצא לאור תחת השם "77".זהו ספרו הרביעי. ספריו הקודמים: 'מזימה', 'אחי מיוחד' ו'קסם אישי'.

ספר חדש של עמיעד טאוב המשנה לראש עיריית מודיעין ואיש תקשורת מביא ממיטב טוריו ההומוריסטיים, העוסקים במשבר הגילאים שמתחיל  כשהוא מוזמן  ליותר לוויות מחתונות, בפנטזיות על שנ"צ, עולם הבצקים והחגים היהודי, החופשות הכפויות עם הילדים, החופש הגדול מדַי, והבדיחות שהכי הצחיקו את הסופר. הספר נולד בשיאו של המשבר המתמשך של גיל ה-40 והוא משלב ציטטות ותובנות מהחיים עצמם.

למה 7?

"לְכָל אִישׁ יֵשׁ שֵׁם שֶׁנָּתַן לוֹ אֱלֹהִים וְנָתְנוּ לוֹ אָבִיו וְאִמּוֹ", כתבה המשוררת זלדה בשנת 1974. לא ממש ברור האם היו אלו אלוהים או אביה ואמה של שיינא זלדה שניאורסון-מישקובסקי ז"ל שבחרו את השם המכונן  זלדה לתינוקת שהייתה בת יחידה. אבל סביר להניח, שבחירה בשם של מעדנייה פולנית, לא ממש היטיב עם מצבה החברתי.  שמו של הספר נגזר הן מ77 פרקיו והן מחיבתו של המחבר למספר 7 המהדהד את תאריך לידתו (בלע"ז) 01.07.1977 השנה בה נוסדה חברת אפל, קבוצת צסק"א אכלה אותה, גם מפלגת העבודה ווצ'ארלי צ'פלין גדול המצחיקנים בהיסטוריה עלה לבית עולמו.

טאוב:"במהלך ימי חיי "אולצתי, ולעיתים אף נכפה עליי, להיות רציני.  אבל לעיתים אני מוצא את עצמי מביט מהצד וחושב על קפיצות הישבן (עכוז בלע"ז)  המאפיינות את  החברה שלנו. לא ברור לי למה אנשים צריכים להיות רציניים כל הזמן. לא חייבים לחלק את החיים לשחור ולבן; מותר ואף כדאי להכניס קצת צבע במסגרת הכבדה של ציור החיים שלנו. אין דבר טוב יותר לבריאות שלנו מאשר האנדרופינים של הצחוק".

אודות הסופר

עמיעד טאוב (יליד 01.07.1977 ) נשוי לרות ואב לחמישה (שרון, עידן, אופק, נועה ועומר), תושב מודיעין. טאוב משמש בהתנדבות כמשנה לראש עיריית מודיעין מכבים רעות, וכיו"ר עמותת אופק חזרה לחיים, הפועלת לשיפור מערכת הבריאות בישראל. בעליו  של משרד הפרסום "עט תקשורת', רשת אתרי תוכן ו'רדיו מודיעין". ספריו הקודמים: 'מזימה', 'אחי מיוחד' ו'קסם אישי'. ספרו "אחי מיוחד" העוסק בעולמם של אחים לילדים עם צרכים מיוחדים הפך למופע מוסיקלי מצליח.

הספר 77 בעריכתו של העיתונאי מנחם רהט  כולל 248 עמודים והוא יוצא לאור ע"י עט תקשורת במחיר מומלץ לצרכן של 89 ש"ח. ניתן לרכוש את הספר ישירות מאתר ההוצאה www.picone.co.il

 

הספר 77
כריכת הספר 77 באדיבות עט תקשורת