בהשתתפות בני המשפחה, חבריו, ראש העיר וחברי המועצה ומאות משתתפים נחנך בטקס מרגש משעול לזכרו של סמ"ר שלמה גורטובניק ז"ל חובש קרבי תושב העיר מודיעין שנהרג ב18.11.23 במהלך מלחמת חרבות הברזל.
מאות ממכריו של סמ"ר שלמה גורטובניק ז"ל חובש קרבי תושב העיר מודיעין שנהרג ב18.11.23 במהלך מלחמת חרבות הברזל הגיעו לחנוך משעול לזכרו ברחוב מגדל דוד במודיעין.המשעול ממוקם כאמור ברחוב מגדל דוד 11 סמוך לבית בו גדל.

שלמה שירת כחובש קרבי בגדוד 46 בחטיבה 401 (עוצבת עקבות הברזל) והיה בוגר ביה"ס עירוני ב' בעיר. חבריו סיפרו בטקס על מנהיג צנוע ועוצמתי ואוהב אדם שיצא להגן על המדינה ונהרג בעודו מגן על חבריו לצוות בנמ"ר בו נלחם.

בסיום הטקס ביקש אביו אלכס להזמין את כל המשתתפים לביתו ולהודות על ההנצחה. המשתתפים צעדו יחדיו במשעול לזכרו והפריחו בלונים בצבעי לבן וצהוב בסמוך לאנדרטה החדשה.

ראש העיר חיים ביבס סיפר:"חנכנו מעלה לזכרו של סמ"ר שלמה גורטובניק ז"ל. שלמה היה גיבור! הוא שימש חובש קרבי בגדוד 46 ונהרג שבזמן שיצא לטפל באחיו לנשק שנפצעו".

"הדחף של שלמה לעזור לא היה מקרי. חבריו של שלמה לבית הספר ולשירות הצבאי מספרים על חבר יוצא דופן, שתמיד היה נכון לעזוב הכל ולבוא לעזור ולסייע, ובמילים פשוטות: חבר אמת. מהיום, כאשר ההורים וילדיהם יעברו ליד אבן הזיכרון הם יוכלו ללמוד על שלמה גורטובניק, הלוחם הצנוע עם לב הזהב".הוסיף ביבס.

שלמה גורטובניק
שלמה גורטובניק ז"ל
חיים ביבס ומשפחתו של שלמה גורטובניק ז''ל בחנוכת המשעול לזכרו
חיים ביבס ומשפחתו של שלמה גורטובניק ז"ל בחנוכת המשעול לזכרו
שלמה גורטובניק ז''ל
אנדרטה לזכרו של שלמה גורטובניק ז"ל צילום חדשות מודיעין
משעול שלמה גורטובניק ז''ל
חנוכת המשעול לזכרו של שלמה גורטובניק ז"ל צילום חדשות מודיעין