מיכל הקטנה התייצבה להקרנת הבכורה לסרט "סיפור הברווזים" והצהירה: "זה שעכשיו אני לא בהריון ממש מחדל". הצטרפו סתיו קצין, משפחת ספיר, אבי נוסבאום, ליהיא גרינר, הקומיקאית הדר לוי, רוני קובן, כוכבי פקין אקספרס, השחקנית טלי שרון ועוד

להקרנת הבכורה לסרט "סיפור הברווזים" בקניון פתח תקווה התייצבה מיכל הקטנה עם ילדיה והצהירה: "זה שעכשיו אני לא בהריון ממש מחדל".

יחד עם מיכל הקטנה התייצבו בעופר הקניון הגדול בפ"ת, סלבס, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת עם ילדיהם, לוזאת כאמור רגל  הקרנת בכורה של הסרט המדובר "סיפר הברווזים", מהיוצרים של "המיניונים" ו"האחים סופר מאריו".

האירוע נערך בקולנוע הוט סינמה בעופר הקניון הגדול,  שעוצב בהשראת הסרט: משפחה של ברווזים. האורחים שוויתרו על שנ"צ שישי לטובת סרט משעשע ומרגש, נהנו מהפתעות שחיכו להם בכניסה לקולנוע, ממתקים שעוצבו בהשראת הסרט, כולל מפופקורן ושתייה,  וחשיפה ראשונה בישראל של הסרט, בגרסה המקורית והמדובבת בה רשף לוי בתפקיד האב ברווז החרדתי.

מיכל הקטנה שהגיעה עם ארבעת ילדיה הקטנים: ריף, ריי, אלי ונאיה, סיפרה שהדבר שהיא הכי נהנית ממנו זה להיות  אמא  – אלה הרגעים שאני הכי נהנית מהם….והצהירה: "זה שעכשיו אני לא בהריון ממש מחדל".

סתיו קצין, כוכבת האח הגדול הגיעה עם שני ילדיה  ליאם בן ה 7 ויהלי בת ה – 5,  וחשפה שתטוס בקרוב עם חברותיה הטובות לאי בייוון לחגוג מסיבת רווקות לחברתה הטובה ביותר, מייד שתחזור תיסע לעכו לחגוג את ליל הסדר אצל הסבתא.

כמו כן, הגיעו  ליהיא גרינר עם בעלה יוסי צבר ושלושת הילדים, המתגוררים בסמוך לקניון הגדול בפ"ת. גרינר חשפה כי קיבלה הצעה מטעם משרד התיירות של פולין במסגרתו תטוס ל – 5 ימים לקדם את התיירות בה, וסיפרה, שעל הדרך תשלב גם טיול שורשים כי, אביה נולד שם.  שנשאלה על הריון נוסף אמרה שהיא כיום החלה לעסוק כמדריכת תינוקות ולכן, אין לה צרך בתינוק משלה!!.

אבי נוסבאום הגיע  עם רעייתו לירן ושלושת הילדים. משפחת ספיר – כוכבי הרשת הגיעו בהרכב מלא: האב מיכאל האם שירן, הבת הבכורה אלין בת ה 9 והבן אלרועי בן ה – 7 הקומיקאית הדר לוי הגיעה עם ילדיה וחברתה השחקנית טלי שרון שהגיעה גם עם הילדים, כוכבי פקין אקספרס ועוד ועוד.

הנהלת הקניון, בראשם נעמי סימן טוב המנכ"לית, הזמינו כאורחי כבוד גם ילדי מפונים מקרית שמונה ומהצפון, וגם ילדי מילואימניקים מרחבי הארץ, שנהנו מהפתעות ומהסרט.

הסרט "סיפור הברווזים"  מספר על משפחת ברווזים  שלעולם לא יצאה לחופשה בעונת הנדידה כי  אב המשפחה מגונן יתר על המידה ומסרב לקחת סיכונים. לאחר מסע שכנועים יוצאת המשפחה לחופשה בג'מייקה, אך בגלל כמה טעויות בניווט הם מגיעים לניו יורק, שהיא ממש לא גן עדן לברווזים.

סתיו קצין וליהיא גרינר צילום: אסף לב
סתיו קצין וליהיא גרינר צילום: אסף לב
אבי נוסבאום ובנו עידו צילום: אסף לב
אבי נוסבאום ובנו עידו צילום: אסף לב
מיכל הקטנה והילדים: ריף, ריי, אלי ונאיה. צילום אסף לב
מיכל הקטנה והילדים: ריף, ריי, אלי ונאיה. צילום אסף לב
סתיו קצין והילדים צילום אסף לב
סתיו קצין והילדים צילום אסף לב

טריילר לסרט סיפור הברווזים