למה נעדרה ספיר בורגיל מחתונת אחיה שניר? כוכבת האח הגדול, ספיר בורגיל, הגיעה עם ארוסה אברהם אקלום להשקה וחשפה את הסיבה האמיתית להעדרותה מחתונת אחיה שניר.

ספיר בורגיל, שכיכבה בריאלטי "האח הגדול" שהגיעה עם ארוסה אברהם אקלום והם נצפו לראשונה מאז העדרותה מחתונת אחיה שניר לבחירת ליבו שי בורגיל הסבירה לכל מי ששאל: "לא הגעתי לחתונת אחי כי לא הוזמנתי….".

לדבריה: "ציפיתי וחיכיתי  להזמנה לחתונה של אחי הקטן, וזה לא קרה…..ביום החתונה היה לי קשה מאוד, אך אני יודעת שאני כן אזמין אותם לחתונה שלנו – תמיד פני לשלום".

כאשר נשאלה האם הם כבר מתכננים את החתונה, ענו השניים: "זה לא הזמן לשמחות לכן כרגע אנו מתכננים חתונה בהמשך הדרך, אך מה שבטוח היא תהייה עם הרבה מאוד מוזמנים והיא תהייה חתונה לא  רגילה." והאם יגיעו לברית של של שי ושניר ענתה – "אם יזמינו בטוח שנגיע!".

בורגיל חשפה את הסכסוך המשפחתי בהקרנת הבכורה לסרט ב: Back to Black, סיפורה של איימי ויינהאוס, שהתקיים במתחם הקולנוע הוט סינמה, בעופר הקניון הגדול בפ"ת.

עוד הגיעו לצפות בסרט: הזמר אליאב זוהר, זוכה כוכב נולד שהגיע בליווי בת זוגתו ספיר מסיקה. זוהר סיפר שמסיקה עברה להתגורר איתו בקרית גת ובקרוב מאוד שולף טבעת…..בנתיים מחפשים דירה משותפת.

 מיכל ויואב צפיר הגיעו עם הבת גילי. שנשאל צפיר על צמצום המשלחת לאירוויזיון אמר: "המשלחת הצטמצמה כדי שתהייה אפשרות לאבטח את כל הצוות מישראל בצורה הטובה ביותר". הזמרת מיכל שפירא שהגיעה עם הבויי פרנד שילה זמר-טוב חשפה את הקעקוע שעשתה בהשראת הזמרת איימי ויינהאוס.   כוכב הרשת אורן להב שהגיע בגפו, כוכבי פקין אקספרס לירן וענת, מיכל זוארץ ועוד ועוד.

עלילת  הסרט מתעמקת  בקריירה של ויינהאוס ובסיפור האהבה הגדול מאחורי האלבום המפורסם ""Back to Black, החל מימיה הראשונים בתחילת שנות ה-2000 כמוזיקאית ג'אז בצפון לונדון ועד לשיא עלייתה לתהילה כזמרת זוכת גראמי עם להיטים כמו "Rehab" ו-""Back to Black .

מיכל שפירא
הקעקוע של מיכל שפירא בהשראת איימי ויינהאוס צילום אסף לב
ספיר בורגיל ואברהם אקלום
ספיר בורגיל ואברהם אקלום בעופר הקניון הגדול צילום אסף לב
לירן וענת מפקין אקספרס
לירן וענת מפקין אקספרס צילום אסף לב
אליאב זוהר
אליאב זוהר עם החברה ספיר מסיקה באירוע ראשון משותף צילום אסף לב
ספיר בורגיל
ספיר בורגיל ואברהם בעופר הקניון הגדול צילום אסף לב