במקביל לידיעות על מאות טילים וכתב"מים ששוגרו במסגרת התקפה מאיראן על ישראל המדינה וצה"ל נערכים. העיר מודיעין נערכת לשאר חירום ולא יתקיימו פעילויות כלל. כל הפרטים בכתבה.

בעקבות התקיפה מאיראן ובהמשך לנחיות פיקוד העורף, התקיימה הערב (מוצ"ש) הערכת מצב עם כל גורמי העירייה הרלוונטיים. בשל המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות פיקוד העורף, שעודכנו הערב הנחה ראש העיר לפתוח את מרכז ההפעלה בחירום וכן לתגבר את המוקד העירוני.

להלן ההנחיות
מחר, יום ראשון, 14.4 לא יתקיימו לימודים ופעילויות במוסדות החינוך, לרבות קייטנות, צהרונים, מוסדות החינוך המיוחד או כל פעילות חינוכית אחרת. כמו כן, לא תהיה הגעה של צוותי החינוך למסגרות והספריות הציבוריות לא יפתחו.
פעילויות וטיולים של תנועות הנוער, חוגים, סדנאות, מחנות ספורט וכיו"ב לא יתקיימו עד להודעה חדשה.
ההנחייה כוללת ביטול אירועים ופעילויות רווחה של האגף לשירותים חברתיים ושל מחלקות העירייה השונות לרבות אגף קהילה, מחלקת גמלאים, פעילויות המרכז הרב תחומי והיכל התרבות.
נדגיש, שכל המקלטים הציבוריים במכבים וברעות פתוחים וערוכים לשעת חירום. הנחתי את אגף הביטחון לקיים סיורים בדקות אלה בכל המקלטים ולבצע ביקורות.
בנוסף, כלל מערכי הביטחון העירוניים ובהם כיתת הכוננות העירונית, יחידת חילוץ וההצלה, מתנדבי מערך המשמר העירוני והשיטור העירוני וסיירת ביטחון יתגברו את פעילותם במרחב העירוני.
שימו לב, זמן הכניסה למרחב המוגן הוא דקה וחצי כמו תמיד. אין שינוי בעניין זה. אגף הביטחון ואגף הדוברות פרסמו חוברת הנחיות לשעת חירום. החוברת מרכזת את ההנחיות החשובות שיסייעו לכם ולבני משפחותיכם להיערך למצבי חירום שונים – https://www.digi-catalog123.com/books/pbyp/#p=16
המוקד העירוני פועל בכוחות מתוגברים כל העת בטלפון 106 או 08-9726020.

עקב השיבושים בשירותי ה-GPS, שימו לב לעדכן את המיקום שלכם כאזור העניין באפליקציית פיקוד העורף, על מנת לקבל התרעות בזמן אמת.
אנו מזכירים, כי זמן הכניסה למרחב המוגן העומד לרשותכם הוא דקה וחצי ויש לשהות במרחב המוגן עשר דקות מהישמע האזעקה.
להורדת יישומון פיקוד העורף:
בעירייה מבקשים מכולכם להישמע להנחיות פיקוד העורף.

עדכון עיריית מודיעין
עדכון עיריית מודיעין באדיבות דוברות העירייה