השקה פורימית: הזמרת אנה זק משיקה חנות פופ אפ לפורים – למה היא תתחפש ?

כוכבי רשת, מובילי דעת קהל, ובכירי המשק הגיעו אתמול לעופר הקניון הגדול בפתח תקווה לרגל פתיחת חנות פופ אפ לפורים, שפתחה רשת  SACARAבהשקעה של כ 500 אלף ש״ח.

הזמרת  אנה זק, הפרזנטורית של סאקרה, הגיעה לאירוע יחד עם הדוגמן בר ברימר איתו הצטלמה לקמפיין פורים של המותג, ובמסגרתו, חשפו את מראות האיפור הטרנדים לפורים 2024  יחד עם עומר נודלמן.

אנה זק שיתפה כי ב – 12.3 תחגוג יום הולדת  23  עם חבריה הקרובים, שמתכננים לה מסיבת הפתעה: "אני מרגישה שמתכננים לי הפתעה ואני בטוחה  שמרגי חלק מזה".

עוד מסרה זק כי בפורים הקרוב היא מתכוונת להתחפש לעכבישה (מצ"ב תמונה שלה עם התחפושת) באמצעות איפור בלבד, ולהתהדר בריסים ומדבקות לפנים שרכשה מראש בסקארה.

זק סיפרה ואמרה: " בחצי השנה האחרונה אני מרבה להופיע לחיילים לוחמים בשטח, לפצועי צה"ל ולמפונים בהתנדבות מלאה ללא תשלום. זה יקר לי מפז וחשוב לאין שיעור, לצד הקריירה ".

גם בן זוגה של אגם בוחבוט,  הדוגמן בר ברימר, הגיע לאירוע  וסיפר לאנה זק כי סגר לשבוע הבא עם אגם סופ"ש זוגי באתונה  שם ייציינו 3 שנות זוגיות. ברימר:"אני מחכה בכליון עיינים לחגוג עימה גם את השחרור. כל דבר בעיתו. למרות שהתקופה הקשה – אנחנו כמהים לקצת אוויר וחופש".

הגיעו לפתיחת החנות: משה, דוד ויעקב גולברי, ליאורה עופר – "יור קבוצת מליסרון,  אופיר שריג – מנכ"ל מליסרון, עומר אוגולניק – מנכ״ל קניוני עופר, נעמי סימן טוב – מנכ״ל הקניון הגדול ועוד.

אנה זק
אנה זק מתחפשת לעכבישה צילום שי ארבל
בר ברימר ואנה זק
בר ברימר ואנה זק צילום אסף לב