16 תלמידים ותלמידות מעשרה בתי ספר על יסודיים בעיר השתתפו בכנס יוקרתי במשרד החוץ במסגרת התוכנית "שגרירי העתיד".

הכנס נערך במסגרת התוכנית "שגרירי העתיד" ובו נחשפו התלמידים לעולם הדיפלומטיה הישראלי, פגשו בני נוער נוספים והציגו את היוזמות שלהם לקידום ההסברה הישראלית בצל המלחמה. יום למחרת, נפגשו נציגי הקבוצה עם שר החוץ, ישראל כץ ודנו גם איתו על דרכים לחיזוק החזית ההסברתית של ישראל.

התוכנית, המתקיימת בשיתוף עם משרד החוץ, נלמדת במרחב המצוינות העירוני, מעודדת יוזמות של בני נוער ומספקת להם כלים לפיתוחן ודרכי הסברה יעילות. במהלך התוכנית, לומדים התלמידים על תדמיתה של ישראל בעולם, הסכסוך הישראלי-פלסטיני, הסכמי שלום וחשיבות האמינות במידע.

בצל המלחמה, בה ההסברה הלאומית והבינלאומית משמעותית מאוד, הותאמה התוכנית למציאות החדשה כדי לתמוך במאמצי ההסברה של ישראל.

ב-12 בפברואר, התקיים מפגש הוקרה עירוני, בו הציגו התלמידים את הפרויקטים שיזמו להסברה. כלל הפרויקטים זכו לשבחים והערכה רבה, כאשר המיזם הבולט היה "The Untold Story" זכה במירב הנקודות וישתתף בתחרות ארצית. המיזם נוצר בהשראת "הסטורי של אווה", שסיפר את סיפור השואה דרך פלטפורמת האינסטגרם הפופולרית, והוא ינציח ויעלה למודעות את אירועי ה-7 באוקטובר, המספר את סיפור חייהם של הנרצחים והנופלים.

מרחב המצוינות העירוני המהווה חלק ממינהל החינוך בעירייה, ימשיך לקדם תכניות ופרויקטים חינוכיים ייחודיים, במטרה לטפח ולעצב דור של תלמידים המובילים במעורבות חברתית ובשאיפה למצוינות, תוך שילוב ערכיות ותרומה לקהילה.

שגרירי העתיד
בני הנוער בכנס במשרד החוץ צילום דוברות העירייה