חצי שנה מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, מארח קובן את חברת הכנסת, גלית דיסטל-אטבריאן, שרת ההסברה לשעבר, שמדברת בכנות מפתיעה על הכל. מה קורה שמתקרבים יותר מדי לנתניהו? האם נתניהו אחראי למחדל השבעה באוקטובר והאם הוא צריך להשאר בתפקידו? מה באמת קרה ב"תקרית המרפסת" ואיך תרם הבייס הימני לכשלון הרפורמה המשפטית

תוכנית הראיונות, זוכת פרס האקדמיה שש שנים ברציפות, "פגישה עם רוני קובן", ב-כאן 11 תשדר במוצאי שבת הקרובה (30.3) ריאיון עם חברת הכנסת, גלית דיסטל-אטבריאן, שמגיעה לענות על השאלות הכי רלווניטיות למצב הנוכחי ומתייחסת למה שהביא את ישראל לאחת מתקופותיה הקשות ביותר- הרפורמה המשפטית שקרעה את ישראל.

.חברת הכנסת דיסטל-אטבריאן, שפרשה ממשרד ההסברה בזמן המלחמה, מספרת בקול חנוק על אותו אירוע ( תקרית המרפסת) בו חוותה אלימות, השפלה וסקסיזם.

שרת ההסברה לשעבר מסבירה מה חלקו האמיתי של ראש הממשלה ברפורמת המשפט, מספרת על השנאה שמניעה את הבייס הימני בציפיותיו מנבחריו, ומסבירה למה מנהל נתניהו את המלחמה כפי שהוא מנהל ומה היה צריך לעשות ולא עשה.

התוכנית "פגישה עם רוני קובן" היא תוכנית ראיונות אינטימית, אישית, שמייצרת מפגשים יוצאי דופן עם דמויות בולטות בחברה, בתקשורת ובתרבות הישראלית. בעונה האחרונה התארחו בין השאר: גאולה אבן סער, ליאור רז, שקמה ברסלר, שאול מופז, יעקב פרי, ינון מגל ורבים נוספים.

עורכת: רותי יובל; בימוי: אשר בן יאיר; חברת הפקה: ארצה הפקות

הפרק החדש של "פגישה עם רוני קובן" תשודר ב-30 במרץ (מוצ"ש) הקרוב), בשעה 21:30 ב-כאן 11 ובדיגיטל כאן BOX

תקציר ״פגישה עם רוני קובן״ בכאן 11- גלית דיסטל-אטבריאן: מוצ"ש 30.3

גלית דיסטל-אטבריאן
רוני קובן וגלית דיסטל-אטבריאן צילום באדיבות דוברות כאן