עירוני מודיעין הפסידה 2:0 לשמשון תל אביב בחצי גמר פלייאוף ליגה א' דרום וסיימה את העונה. שני המאמנים הורחקו.

אכזבה לעירוני מודיעין לאחר שסיימה במקום השלישי ובדירוג שיא מאז הקמתה בליגה א' דרום אך הפסידה לשמשון תל אביב 2:0 במגרשה הביתי הסמוך לפארק המים, זאת בתום משחק שלא התעלה לרמה גבוהה וסיימה את העונה.

בסיומו של משחק משמים מול הקהל הביתי של עירוני מודיעין הפסידה הקבוצה הביתית בדקות האחרונות לשמשון ת"א שעלתה לגמר הפלייאוף ותמוודד מול דימונה על האפשרות לעלות לליגה הלאומית.

המשחק עצמו היה אגרסיבי ולחוץ ושני המאמנים חי אבייב וארז בנודיס הורחקו במהלך המשחק. לאחר מחצית ללא שערים ניסתה עירוני מודיעין ללחוץ בתחילת המחצית השנייה אך שחקניה לא התעלו ולא הצליחו למצוא את השער.

השער נפל דווקא בצד השני בדקה ה-82 לאחר שאור גרינברג הדהים את שחקני עירוני מודיעין. כל השחקנים עלו לתקוף בדקות האחרונות כולל השוער וממש בדקת הסיום הצליח ירין מוגרבי להבקיע מול שער ריק ולשמוע את שריקת הסיום שבישרה על ניצחונה של שמשון וסיום העונה של עירוני מודיעין.

עירוני מודיעין מסכמת עונה טובה אותה סיימה במקום השלישי עם 55 נקודות. 15 ניצחונות, 10 תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. כאשר מ.ס. דימונה והפועל כפר שלם ניצבות מעליה ומתקדמות לעבר הלאומית.

עירוני מודיעין
עירוני מודיעין צילום חדשות מודיעין