ביום שישי הגיעה הבשורה המרה למודיעין. סמ"ר אריאל צים, לוחם בגדוד 931 של הנח"ל, בן 20 בוגר תיכון יח"ד במודיעין, נהרג בסמוך לזירת המטענים בשכונת זייתון בעזה

העיר מודיעין מכבים רעות ממשיכה לבכות את תושביה במלחמת חרבות הברזל. סמ"ר אריאל צים נהרג ביום שישי האחרון בשכונת זייתון יחד עם ארבעה מלוחמי גדוד 931 של חטיבת הנח"ל בה שירת כלוחם.

צים שהחל את דרכו בשירות בסיירת הנח"ל הינו בוגר תיכון יח"ד במודיעין וחובב ספורט שהתאמן רבות בצוות יהונתן של הכושר הקרבי בעיר לפני גיוסו ולאחר הכנה במכינת "ארז" התגייס כאמור לחטיבת הנח"ל.

אריאל צים יובא למנוחות היום בשעה 11:00 בחלקה הצבאית בבית העלמין במודיעין. הוריו מילי וקירל והאחים ישבו שבעה ברחוב נחל עיון 25 בשכונת משואה.

אחיו של אריאל יעקב צים המשמש כאיש מדיה וצלם בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים כתב לאחיו:"אריאל, אחי הקטן, האהוב, אני לא מאמין שכאן הסיפור שלך נגמר. שלושה ימים לפני יום הזיכרון, 217 ימים לתוך המלחמה הארורה הזאת, חודשים על חודשים שבהם כל שיחה הכי קטנה איתך אני מסיים ב-״תשמור על עצמך״ ו-״בלי שטויות שם״.

קבוצת בית"ר ירושלים פרסמה הודעת תמיכה: ״מועדון הכדורגל בית״ר ירושלים אבל  לאחר היוודע דבר נפילתם של חמישה חיילי צה״ל בסוף השבוע. אחד הנופלים, אריאל צים, הוא אחיו של יעקב צים, איש המדיה והצלם של המועדון. הצער עצום והכאב בלתי נתפס. אנו מחבקים את יעקב ומשפחתו, ובוכים איתם. נלווה אותם בכל דבר שיידרש. יהי זכרו וזכר הנופלים ברוך״.

ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס כתב:"ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחללי פעולות האיבה, התבשרנו בכאב גדול על נפילתו של תושב העיר, סמ"ר אריאל צים, לוחם גדוד 931 של חטיבת הנח"ל. אריאל, בוגר בית הספר יחד, נפל ביום שישי ברצועת עזה.
בשמי ובשם תושבות ותושבי העיר, אני שולח תנחומים למשפחת צים בצערכם הכבד.יהי זכרו ברוך".

אריאל צים
אריאל צים ז"ל צילום באדיבות דוברות העירייה