כמו כום גם עמיעד טאוב חלה בשפעת. בטור הומוריסטי הוא מתאר את ההבדלים בין מגדרים בשעת חולי.

גבר הולך לאיבוד דרך שפעת
השבוע היכה בי החורף הישראלי במלוא עוצמתו קרי חטפתי שפעת קלה וצינון בן יומיים מה שאומר שהפכתי לאדם המסכן ביותר בביתי מבצרי כולל כל התסמינים:הקריסה למיטה, התלונות, הבכי, הכאבים בכל הגוף, הרחמים העצמיים . בקיצור העולם עצר מלכת מבחינתי.

היה לי ברור שאני גוסס על סף עומד למות. הילדים קצת גיחכו כשהתחלתי לכתוב צוואה, האשה גיחכה על סף הזלזלה כאשר סיפרתי לה כי אני מעריך שהגעתי לעולם הבא וחזרתי באורח נס וגם ראיתי אור בקצה החדר. לדבריה המדובר באור של חדר האמבטיה ששכחתי לכבות (שוב).

לא סתם מתואר היצור הבוגר מסוג גבר כתינוק בן יומו במחקרים רפואיים.כולל חוסר היכולת לטפל בעצמו, החזרה לתפקוד בסיסי של שתיה, אוכל ואי אכילת מוצקים ובעיקר הדרמטיות המוגזמת.

 

בני המין המרחם על עצמו

לזכותי ייאמר כי המדובר בעניין של אבולוציה יצורית. מחקר שפורסם בכתב עת כלשהוא לפיזיולוגיה קבע כי בני המין המרחם על עצמו סובלים יותר מהתקררות ושפעת בשל החסר בהורמון הנשי אסטרוגן וכי מחקר נוסף בנושא פיזיולוגיה ברמה הפסיכולוגית קבע כי הסף שונה בין המינים כלומר גם אם התסמינים זהים התגובה הינה שונה ובאופן כללי גברים חולים יותר, מגיבים קשה יותר למחלות וגם מתים בקצב גדול יותר.

עצות למין הנשי- עשי ואל תעשי

בעוד כל אשת חיל חולה מסוגלת לתחזק בית, לנהל חברת ענק ולדאוג לילדים ושום דבר לא עוצר אותה. הגבר המצוי לא מסוגל בשעת חום מינימלי לנהל שיחה ולכתוב בעת ובעונה אחת ולא בכדי נבחרה האשה ללדת ילדים.

ובכל זאת כמה עצות לסיום למי שאיתרע מזלם לחיות עם גבר משופע בשפעת. דבר ראשון תעשו ביטוח חיים וביטוח משכנתא למקרה שמדובר ב "זאב זאב" והפעם באמת תיפטרי ממנו, שנית, תתרחקי וכמה שיותר עדיף, קני מרמורון והעניקי לו בטקס חגיגי ובעיקר חכי כמה ימים בדרך כלל זה עובר והוא יחזור להיות אותו חסר התועלת ללא חום ושיעול שהוא היה לפני.

שפעת
שפעת. צילום pixabay