מבזק חדשות
בית » חדשות » האם מנכ"ל הדואר תלוש מהמציאות?
האם מנכ"ל הדואר תלוש מהמציאות?
פגישת ראש העיר עם מנכל דואר ישראל דני גולדשטיין

האם מנכ"ל הדואר תלוש מהמציאות?

בפגישה עם ראש העיר חיים ביבס טען מנכ"ל הדואר כי: "בשל הפעולות בהן נקטנו במודיעין , אנו רואים שינוי משמעותי בשירות הניתן לתושבים, הן בחלוקת הדואר והן ביחידות הדואר". אולם בפועל תושבי העיר מדווחים כי שירותי הדואר במודיעין קרסו

ביום שלישי שעבר התקיימה פגישה בלשכת ראש העיר חיים ביבס עם מנכ"ל חברת "דואר ישראל", דני גולדשטיין, מנהל מרחב דרום, גיל מלכה וסמנכ"ל התפעול חיים מזעקי ויועץ שר התקשורת אלחנן שפירא.

מנכ"ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטיין: "חברת דואר ישראל החלה באפריל האחרון ליישם תכנית הבראה שתכליתה שיפור השירות, ובמודיעין מכבים רעות נעשו פעולות רבות על מנת לתת לתושבי העיר שירותי דואר מיטביים. פעילות זו תימשך גם בחודשים הקרובים. בשל הפעולות בהן נקטנו, אנו רואים שינוי משמעותי בשירות הניתן לתושבים, הן בחלוקת הדואר והן ביחידות הדואר.  אני קורא לתושבי העיר להשתמש בחידושים שאנחנו מכניסים לפעילות הדואר בעיר, להגיע גם בשעות הערב לסניף, ולהזמין תור מראש ולקבל שירות מהיר."

בפגישה הציג גולדשטיין את השינויים שנעשו ונעשים בשירות הדואר בעיר. בין היתר הוצג הסניף החדש בעיר שנפתח בקניון עזריאלי. סניף זה החליף את הסניף הישן במרכז מרל"ז, ובו מספר דלפקים גדול יותר, ואליו ניתן להזמין תור באמצעות אתר "דואר ישראל" ובאמצעות האפליקציה "דואר ישראל" ולקבל שירות מהיר. בעזרת המערכת הממוחשבת הממוקמת בסניף המאפשרת את הזמנת התור, ניתן גם להגיע לסניף, לקחת תור ולקבל התראה באמצעות מסרון לטלפון הנייד מספר דקות, לפני הגעת התור.

בנוסף במהלך השבועות הקרובים יחל שירות חדש לתושבי העיר במסגרתו תושב אשר מספר הנייד שלו יופיע על גבי החבילה יקבל מסרון המעדכן קבלת החבילה לסניף ובאמצעותו יוכל לגשת לאיסוף המשלוח. בדואר הסבירו כי מסרון זה יחליף למעשה את ההודעה הכתובה הנשלחת לבית הנמען.

בנוסף, בעקבות בקשתו של ראש העיר שלא לסגור סניפי דואר נוספים בעיר עדכן גולדשטיין כי הסניף ברחוב קיפודן יוסיף לפעול כסדרו וכן נפתח מרכז מסירה עבור תושבי שכונת הכרמים בחנות "טמבור" שבמרכז המסחרי "לב העמק" ברחוב עמק האלה 80. במרכז זה יכולים תושבי השכונה לקבל את החבילות ומכתבים רשומים מבלי להגיע אל סניפי הדואר.

עוד הוחלט כי ראש העיר בשת"פ עם מנכ"ל הדואר יפעלו לפתיחת מרכז ייעודי נוסף למסירת דואר במרכז המסחרי "מודיעין סנטר".

ראש העיר חיים ביבס: "היה לי חשוב מאוד לקיים את הפגישה לנוכח התלונות הרבות הנשמעות בקרב תושבי העיר על איכות השירות של דואר ישראל. בפגישה שמעתי מהמנכ"ל על העבודה שנעשתה עד כה ועל התכנון לביצוע בתקופה הקרובה. אני שמח שהוחלט לקבל את פנייתי להשאיר את הסניף שברחוב הקיפודן פתוח ונעשה את מירב המאמצים לפתוח נקודת מסירה נוספת ב'מודיעין סנטר'. אני כולי תקווה כי פתיחת הסניף החדש בקניון לרבות השיפורים הדיגיטליים שהוכנסו בו, הארכת שעות הפעילות בסניפים והשיפורים הנוספים המתוכננים יסייעו בשיפור איכות השירות של דואר ישראל. אני אוסיף לעקוב אחר שינויים אלה באופן אישי על מנת לוודא שתושבי העיר אכן יקבלו את השרות הטוב ביותר מדואר ישראל."

8 תגובות

  1. הוא חי בלה לה לנד. השרות הוא איום. בלתי נסבל. הפקידים בסדר אבל העומס וחוסר התקשורת( הכריזה והטלוויזיה בקושי עובדים) שורפים ימים שלמים.

  2. איך יתכן שמכתב רשום מנתניה למודיעין יגיע אחרי שלושה שבועות?
    ואיך יתכן שבשעה תשע בבוקר יעבדו רק שלושה פקידים בדואר בקניון ולא יפסיקו לחטוף צעקות מאנשים שמחכים בתור ולא רואים את הסוף כאילו הם אשמים בקיצוצים? הסתכלתי עליהם וחשבתי למה הם צריכים לעבוד בתנאים האלה? מה יצא מהקיצוצים? שהיתה לנו דוורית שחילקה דואר כמעט כל יום, היום מגיע דואר לעיתים רחוקות ומה שחשוב לא מגיע בזמן למה זה מגיע לנו?

  3. איך יתכן שמכתב רשום מנתניה למודיעין יגיע אחרי שלושה שבועות?
    ואיך יתכן שבשעה תשע בבוקר יעבדו רק שלושה פקידים בדואר בקניון ולא יפסיקו לחטוף צעקות מאנשים שמחכים בתור ולא רואים את הסוף כאילו הם אשמים בקיצוצים? הסתכלתי עליהם וחשבתי למה הם צריכים לעבוד בתנאים האלה? מה יצא מהקיצוצים? שהיתה לנו דוורית שחילקה דואר כמעט כל יום, היום מגיע דואר לעיתים רחוקות ומה שחשוב לא מגיע בזמן למה זה מגיע לנו?

  4. התוכנית שכתובה מעלה לשיפור השרות בדואר יפה על גבי הנייר בו היא כתובה. מישהו בדק בפועל מה קורה בסניף בקניון?
    פתחתם יותר אשנבים, האם איישתם אותם?
    העברתם את כל הצוות הממורמר מסניף מרל״ז, האם נתתם להם תמריץ להייחס יפה לאנשים? כי הם בהחלט עושים עבודה קשה, עבודה עם קהל לא מרוצה כל יום כל היום היא עבודה שוחקת. ואם לומר את האמת לא מאשימה את הצוות במתן שרות גרוע כזה.
    התקנתם טכנולוגיה … שלא עובדת. אין התראות SMS, המסך הגדול שאומר איפה אני ממוקמת בתור, לא עובד!!
    אז … במה זה שונה מסניף מרל״ז?
    לגבי חלוקת הדואר, זה כבר סיפור אגדה אחר: או שלא מקבלים דואר, או שמקבלים אבל הוא של מישהו אחר… איך אומר צדי צרפתי: ״זה ליד״ … אז זה ממש ליד, אותו מספר בית אבל רחוב אחר, או מספר בית בטולרנס של פלוס מינוס 4-8 בתים ממני.
    במקרים של דברים חשובים אני טורחת ונוסעת לשים בתיבות הנכונות, במקרים של פרסומות זה הולך לפח.
    למה? למה זה חייב להיות כך?
    תעשו סקרי שוק, בעולם!!! תסעו, תראו איך הדואר עובד במקומות אחרים. ותבואו ליישם פה בארץ. לא מדברת רק על מודיעין, מאמינה שבעוד סניפים זו בעיה.

  5. תלוש לגמרי !!!!!
    לפני 3 חודשים הזמנתי משהו מחו"ל עד היום לא קיבלתי אותו …
    מוסד הזוי !

  6. לאחרונה קרה מספר פעמים בהם קיבלתי הזמנות לימי כייף , מחנות קיץ אירועים וכדומה אחרי התאכיכים הרלוונטיים. חבל שמיכיוון שלדואר לוקח 3 שבועות להעביר מכתב פשוט פספסנו …..

  7. טרם קיבלתי את תלוש המשכורת לחודש יוני

  8. אני תושב ירושלים, המחכה כבר יותר משבועיים למכתב שנשלח אלי ממכבים-רעות. לא כל כך מתיישב עם מה שטוען מנכ"ל הדואר ביחס למודיעי מכבים-רעות.

    אם זה מנחם את תשובי מודיעין מכבים-רעות, אז גם במקומות אחרים לא ממש מרגישים בשיפור. קראו למשל: להתעלל בגוויות או מדוע אני כותב על דואר ישראל? http://avi-rosenthalhe.blogspot.co.il/2015/05/blog-post_13.html

השאר תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם.שדות חובה *

*